martes, 10 de febrero de 2009

VULL MARXAR...

Fa uns dies, que torno a notar aquella sensació...Aquella imminent fugida, que sorgeix, quan quelcom em torna a fer sentir trista. Es com una necessitat sobtada de marxar lluny, a buscar allò que se que em fa feliç, per equilibrar la balança dels meus sentiments. Feia un temps que no t’escrivia res, però avui, de nou, ho he hagut de fer. La meva vida, es una merda, saps? Ho tinc tot, però no tinc res. No se si m’entens... Sempre és un projecte etern, que mai arriba al seu final. I perquè? En aquests moments és quan penso, que les coses no passen per res, sempre segueixen una lògica, un ordre...Per tant, imagino que el meu progrés en segons quins fets, es veu amansit, perquè la sistematització dels mateixos no és la correcta o hi ha quelcom que espera (perquè la vida és molt enginyosa), per deixar-me el plat més agradable, d’aquest banquet. Veig com em diu que continuï, sense fressa i que si he de parar en algun camí de la dreta o de l’esquerra, que ho faci. Que potser és allà on trobaré una estància agradable, on m’agradi respirar i on potser hi hagi un arbre amb un llac, i una pedra per poder-me repenjar, quan el meu cor estigui cansat. O segurament sigui un trajecte que em porti al mar, al meu amor de sal i allà, m’hi remulli com ho he fet sempre pare... Un desig implícit de progrés no implica anar sempre endavant, tot recte, com el reste de mortals. Perquè? Perquè m’ho dicta la societat? Perquè el moralisme intrínsec em diu que vaig en contra del desig egoista dels demés? No, perdó, l’egoisme no és el que em dona la felicitat. Potser simplement, es que tinc mala sort pare...Segur es que la malícia i els esdeveniments, sorgeixen fins i tot sota les pedres i no ho puc evitar. Ara vull marxar allà, lluny, on ningú em pugui fer mal pare...vull tornar a veure les estrelles tapant el meu cap i el so de les fulles agitant-se amb el vent. Vull ensumar l’aroma de la llenya, acabada de tallar i el fum de la xemeneia, quan surt pel terrat. Necessito l’olor d’aquella terra farcida de blat i sentir des de casa, el soroll del senglar..., de prop, els cérvols al tard, amagant-se del nostre caminar i veure les perdius aparellant-se, com si fossin els amants interminables... He d’oblidar moltes coses, pare... per recordar.

14 comentarios:

Paco dijo...

A vegades em de tornar a contemplar el cel i trobar l'estel que ens pugui mostrar el camí correcte.

Se que tard o d'hora ho conseguirás.

Una abraçada

Edito-e dijo...

Hola mi reina del mar...
Tengo que disculparme por haber estado un poco más ausente de lo normal por la orilla...Me hubiese gustado más oirte cantar, pero he tenido unas semanas un poco complicadas. Quería reiterarte que sigo por aquí, y que es un placer leerte -incluso cuando no entiendo perfectamente todo- siento tus palabras...y da lo mismo el idioma que uses. Hoy te siento triste, y eso significa que ese bello recuerdo sigue atormentandote un poquito. Es normal, la vida es así...una cordillera de sentimientos y situaciones...a veces arriba- a veces abajo. Es lo que nos hace más grandes, más adultos, más fuertes...esto es un reto. Y si se terminase de forma fácil...brrrrr...qué sería la vida si todo fuese fácil????
En fin reina, aquí estoy para escucharte...un besazo fuerte, arriba! y muchos ánimos.

maria varu dijo...

¡Oblidar per recordar!
Recordem allò que no volem oblidar,
que no podem deixar anar.
Deixar anar els records,
es deixar enrere part d’un mateix.

Oblidar, sí...
oblidar les presses,
la monotonia, l’angoixa,
la cuita, el tenir...
Cal treure les boires que ens amaguen
la lluentor del dia solejat,
la llum que ens fa bategar...

Sí, oblidem els enrenous fútils
i tornem a la senzillesa
de les petites coses.
Les petites coses
són les que es fan caminar,
les que donen color a la vida
i aquestes no tenen direcció,
tan sols sentit... el d’omplir-nos.

Es una "carta" de d'allò bonic que hi ha en les petites coses, les que de veritat omplen, tant de bo, no les perdis mai.

Petons.

Malone dijo...

descansa en una piedra y sigue el camino que dicte tu corazón, elegirás bien aunque no sea el camino que cojan los demás.no me gusta la tristeza aunque saquen de uno palabras hermosas como las tuyas.
un beso.(me gustaría dártelo en tu lengua pero no sé,lo siento)
bona tarda(esto si)

jorge dijo...

Uno de mis poetas imprescindibles (Benjamin Prado) dice:

* "Avanzar es irse quedando solo."

* "Escapar no significa ir a cualquier parte."

* "Recordar lo que pasó no es tan importante como saber quien eras."

Esta bien que te alejes para cambiar por un tiempo la geografia que te rodea, pero te llevaras contigo tu pesar.

¡Ah! No hay que hacer lo que nos dicen las normas. En cuanto adivinas que es lo que deseas tienes que intentar conseguirlo.

€_r_i_K dijo...

Mires por dónde mires, si lo buscas encuetras olor putrefacto en montones de sitios, pero...
Solo tienes que poner el pie en la orilla, y cambiaran por Jazmines esas mierdas.....

Haz caso a Jorge, es una buena arma para utilizarla.....

Besos......

Per anar fent gana dijo...

jo també vull marxar !!

AVANZAR ES IRSE QUEDANDO SOLO
que si es cert aixo ,si que mha gradat ,moltisim
petonets mediterranis

阿尔马 Nyma 阿尔马 dijo...

El desitg i el voler, son trampa a la nostra raó vital, ens fa febles, pero sentirlo es de necesitat natural, tots el moments on podem volar, en ajuden a trovar-nos...
muuuaaakkkk....

Lycans Laqueus dijo...

No tener nada, ya es tener algo: la certeza de saber que no se tiene nada. Tal vez sea un optimista, un inconsciente o un lobo que no entiene a los hombres y mujeres.

En tu huir, recuerda como volver porque estas palabras se quedan dentro aunque no haya lago, ni arbol ni río.

El dolor no se puede evitar, el sufrimiento si.

Ah! y bienaventurados los que saben dos idiomas porque no tienen que usar un traductor. Pero mereció la pena la molestia.

Un lobo acercando una mano.

Anna dijo...

Reflexions sentides, sentiments reflexionats....introspecció quan et quedes un moment fora del present, passat i futur a l'abast en el record i en el desig. M'ha agradat molt llegir-ho....i m'ha fet pensar. Gràcies per compartir-ho.
Molts petons

Femmedchocolat dijo...

A veces una se siente perdida, sin saber muy bien para dónde tirar. A veces porque no se encuentra el camino, otras porque hay tantos que no se sabe cual es el correcto para nosotros, el que nos llevará donde queremos.
Pero yo creo que lo importante es caminar, dar un paso y después otro, y que ES entonces cuando aparece el camino, el nuestro. Y que si una toma conciencia en todo momento del camino por el que transita, este se acomoda a nosotros, y no al reves. Es entonces cuando aparecerán las piedras o los bancos para sentarse... y puede que hasta un prado con amapolas sobre el que retozar un rato.

Es importante hacerse una el propio camino, es la única manera que conozco para que el camino y sus vistas no me defrauden


Un besito caminante

Unknown dijo...

Confessió potent, bona feina. Saps el que dius i el que escrius. La sinceritat que transmet el teu personatge està ben fonamentada.
Romàntica, somniadora, frustrada, perduda. Sens dubte, atractiu tot plegat.

qui sap si... dijo...

Navega fins el fons
la sirena buscant el seu racó
on pugui plorar llàgrimes de mar.
Lluny de l’horitzó
repassa els petits grans
dels records per fer-ne
una mesura acurada
dels que vol oblidar.
Les escates ja no llueixen,
tenen un mal que no coneix,
l’hi va encomanar
els ulls de l’estrany aquell
que la van mirar.
També ell n’està malalt,
però sap el remei,
un bes de la sirena
que li ha pres el seny.

Anónimo dijo...

naucil veliko

Safe Creative #SeaSirens

Quizá te guste saber...

Blog Widget by LinkWithin